Games

Förstör elva förgångna och omtyckta platser genom att besöka dem i en och samma mardröm. Vaknar därefter med ett ryck. Slår mig själv i ansiktet som ett spasmerbarn och börjar blöda från läppen. Känner mig lyckad. Det virvlar förvirringar i mitt huvud och jag undrar om jag kan bygga något form av tankebibliotek. Försöker att mentalt placera tankarna i olika boxar. Eller hyllor. Jag vet inte.  Känner mig allmänt trailertrash numera. Köpte blond pakethårfärg  för 49:50 på ICA i Upplands Väsby i måndags. Det enda som saknades var de idominbefläckade mjukisbyxorna. Samma dag interrvjuade jag ett 10-åringt mattesnille. Han berättade att han vill bli programutvecklare i framtiden. Jag berättade tillbaka att jag funderar på att söka jobb som jordgubbsförsäljare på parkeringspatser i Stockholmsområdet. Icebreaker 2012. Det kommer att bli bra, har faktiskt sett jordgubbsförsäljare stå utanför ICA i Upplands Väsby. Helt ok för mig när jag smidigt vill färga håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0