The dog days are over

Jag checkar ut, är helt slut!

Skulle ägna denna sjukdomsdag åt att vila, äta och titta på Entourage men neeej, började istället smygtitta lite lugnt och harmoniskt på möjliga studieorter i Spanien. Satt i soffan mycket fridfullt tillsammans med en kopp te och kände mig mkt behaglig till mods. Gick strategiskt och långsamt igenom olika alternativ och nynnade sömningt till lugna favoriter, då jag plötsligt drabbades av en smärre dampattack och blev eld och lågor! Började söka och söka. Mejlade och mejlade, skolor, personer, skumma kontakter, osv. Chattattackerade "vetande" folk på facebook. Bokade random flygbiljett till Malaga. Ringde upp alla pengar på mobilen. Fick en ide, fick guldiga fjärilar i magen. Fick en annan ide. Hoppade till himlen. Bojkottade ideer och fick ont i magen. Ramlade ner från himlen. Paaaniiik. 

Detta maniska upplopp startade klockan 8 imorse och gick precis över. Sitter nu här med datorsimmiga ögon och känner mig inte ett dugg klokare. Med andra ord, allt är precis som vanligt.

Hasta lluego, soy enfermo y voy a dormir mucho esta noche!! Quiero sentirme mejor manana!!! Dios mio!!

Tänkte ta en bild på mitt rödmosiga sjukdomsansikte och lägga upp den här som bevis på min skönhet men jag förstår inte hur man tar en bild. Har liksom en webcam på datorn så det borde inte vara ett problem, MEN jag hittar liksom inte fram till "kameraprogrammet". Hur fan tar man bild? Känner mig mindre intelligent. Webcamen sitter liksom ansikte mot ansikte med mig och skrattar elakt. "-Du kan inte ta mig, hahaha", så sjunger den, hysteriskt. Mkt irriterande. Ska dööööda deeen. Dööööda. Är faaarliiiiiig! Misstänker att jag kan ha överkonsumerat ipren idag, känner mig liksom inte riktigt hundra.

Julya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0