Spontanbesök i Halmstad

Mental_disaster_tjej90 drog runt på 3 gigantiska väskor i Lund hela dagen igår, vinkade sedan hejdå till två nyfunna vänner och tog ångestfylld tåget till Halmstad! Är nu här och hälsar på min kära farmdawg, Jossan!! Hittills har vi hunnit med att SVULLA, svulla och åter svulla. Ingen svullar som oss. Ligger nu som strandade valrossar i hennes soffa och beklagar oss över magsmärtor. Dummaihuvudet.se. Men gud vilka mästerkockar vi är, minsann! Lyckats få till fantastiska matskapelser här alltså.

Nu ska vi snart gå på stan. Jossan kommer att vara speedad då hon sovit som en stock. Ska försöka hålla mig på samma nivå trots min dåliga nattsömn med ångestdrömmar kring eventuell återvändo till Lund och spanskan.
Min splittrade roadtrip börjar lida mot sitt slut. Har bokat tåg hem på lördag! Blir utmärkt då jag och Jossan kan ta fredagen till att gå ut och dansa lite gangstah_dance. Är dock fortfarande antagen på glasblåsning i Umeå, som startar på måndag. Ska man kanske dra dit? Vet icke. Kaos i huvudet. Är ju iaf inte minsta taggad på Sollentuna och att möta mamma och pappas besvikelse över mina val.


Frukost för två :) Hälsodagar <3

JULLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0