So I'm never gonna leave, oh no, neverneverever gonna leave but I got speed, yes, I GOT SPEED

3 januari, tankar typ...ja...bra...

Jag gillar den franska matkulturen. Desserter hela tiden, efter varje måltid. Jag bör nog flytta till Frankrike så att jag slipper skämmas över mitt dagliga efterrättsintag.

Jag avskyr Robyns låt där hon upprepar meningen "we dance to the beat" cirkus 800 gånger. Det är typ låtens enda textrad, ska googla lyrics. Rösten är dessutom omgjord i något obehagligt datorprogram vilket får henne att låta som en robot. Robotlåten liksom. Kommer att drömma mardrömmar om robotrobyn som dansar till robotbeaten och mässar fram hur viktigt det är att dansa till robotbeaten. Ryser av obehag.

Mitt humör är läskigt. Jag är tjejen som kan gråta 6 timmar i sträck på en buss och senare samma kväll drabbas av lyckorus och skrämma livet på random människor med min hysteriska, hyperaktivt spontana glädje.

Jag ska köpa en hink, sedan göra asmkt kaffe och fylla hela hinken och sedan dricka upp allt på en och samma gång. Detta ska bli en vardaglig vana. Girl on speed. Nödvändigt om jag ska bli "seriös toppstudent" i Lund.

19 av 20 pengasedlar i stockholmsområdet innehåller spår av kokain.

John Blund hatar mig.

Måste sluta blanda kakao i allting. Jag är beroende.

Varför får jag alltid röda tänder när jag dricker rött vin när nästan aldrig någon annan får det? Jag blir ju pga detta tvungen att gå runt och känna mig som en häxa varje gång jag öppnar munnen, ser liksom skräckinjagande ut med mina röda tänder. Att jag dessutom drabbas av häftiga skrattryckningar efter ett glas eller två gör ju inte direkt saken bättre. Har även en förmåga att spärra upp ögonen när jag skrattar. Folk blir faktiskt rädda.

Jonas Gardell är så jävla underbar. Tänk att bo i ett kollektiv med bland annat Jonas Gardell. Det vore bara så...MAGISKT.

Jag älskar den brittiska dialekten.

Måste sova nu för jag ska spendera åtta fruktansvärt oälskvärda timmar på det brutalt hemska "barnparadiset" Boda jävla Borg imorgon bara för att jag är alldeles för snäll för att säga NEJ. Åh, jag vill bara skrika "NEJ, jag vägrar!!!" och rymma till Pajala och gå under. Måste fixa kaffehinken tills imorgon. Enda sättet att överleva åtta timmar i helvetet med min väns hyperaktiva kusiner.

God natt!!!

Juliana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0