Couchsurfar

Jag dör. Kommer in på psykologi i Lund. Ångrar mig och tackar nej. Kommer in på keramik och glasblåsning i Umeå istället. Ångrar mig och tackar nej. Efteranmäler mig på spanska i Lund. Blir reserv. Letar boende hysteriskt i 10 dagar hemifrån. Ringer, ringer, ringer. Packar väskan och åker ner. Sover på kompis kompisars soffa. Går på upprop. KOMMER IN. Registrerar mig. Fixar kårleg. Hittar lägenhet. OCH NU DÅ??? Jo, jag ångrar mig kanske. Ska jag skriva kontrakt på lägenheten? Funderar på att kanske åka hem istället. Kanske jobba lite, ta mina jobbpengar och åka till Spanien. Eller bara åka till London och jobba. Eller bara elda upp mig själv och bjuda alla på en spektakulär eldshow så att jag slipper vara så himla förvirrad och lost hela tiden! Nu ska jag flytta från en soffa till en annan. Hahah ha.

Vad ska jag göra med mitt liv, mitt liv, mitt liv. Egentligen vill jag bara plugga i Spanien igen. Men då måste jag först bo hemma och jobba i pengar. Och jag vill ej bo hemma och jobba på skitjobb. Neeej. jag tror jag blir galen, flyger till NZ eller något. Går i ide och vaknar upp till våren. Då kan jag ju fira valborg i Lund iaf.

JJJJJJJJJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0