Andshewouldhavebeenasweetheartwithsomepunkrockmanners

Jag känner bara att allt är upp och ner och att valmöjligheterna bara blir fler och fler.

Började dagen som snömonstermongo ute på luffarstråk. Joggingtur med brutala dubbar på skorna, typ simfötter. Hade till detta olikfärgade höga strumpor som gick långt upp över tightsen. På överkroppen en illröd, supersize fleecetröja och på huvudet en illgul badmössliknande mössa. Kunde knappt springa heller för det var verkligen läskigt halt. Jag ramlade hela tre gånger under min pinsamt korta springtur. En gång dök jag rakt ner i en stor snöhög med simfötterna och hela alltet. En mycket färggrann röra. Kände mig helt kaotisk. Låg där i snöhögen som en sprattlande valross och försökte ta mig upp när en liten lågstadiekille gick förbi och häpet stannade till för att beskåda den underliga snöskulpturen. Han såg smått förvirrad ut, vilket knappast kan ha mildrats av det faktum att "Boten Anna" pumpades ut på högsta volym från mina trasiga monsterhörlurar, måste ha hörts över hela Sollentuna. Min ipod krånglar så min enda musiktillgång är för närvarande denna hemska låt. 

Har fortsatt resten av dagen i samma stil. I samma klädstil och med liknande meningslösa företeelser. Är hemma för att göra vettiga saker. Gör ej vettiga saker. Ignorerar vettiga saker.

Vad jag hittills åstakommit denna dag;

* Misslyckad springtur
* Druckit 3 koppar kaffe och 2 koppar té
* Ätit upp det som fanns kvar av Manuelas choklad
* Suttit och läst "news feed" på facebook
* Haft på mig fula kläder och fotat mig sjäv i dessa fula kläder
* Skickat sms
* Försökt ladda ner Entourage
* Skickat mejl om Lundångest till spanienkompisar
* Lyssnat på samma låt cirka 458935 gånger
* Slagit huvudet i en lamp och gråtit
* Försökt hitta bostad i Lund utan resultat
* Försökt ringa kursansvarig i Lund utan resultat
* Duschat
* Skrivit detta meningslösa inlägg med koffeindarriga fingrar

KUL. Ska iaf gå ut med Anna och Julle ikväll. Borde nog byta kläder innan...


I Australien fanns "riktlinjer"!


Kommentarer
Postat av: fia

grym blogg:)

ha en bra avslutning på veckan!

kram.

2012-01-15 @ 15:27:17
URL: http://fiiapersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0