Framme?

Que horror!! Jag fryser ihjal. Kan knappt skriva for mina fingrar ar helt sonderkylda. Anlande till ett varmt Malaga tidigt i lordags. Hade en toppendag tillsammans med tva kompisar fran tidigare. Pratade faktiskt spanska hela tiden, nivan pa spraket ska vi dock inte tala om, haha. Kandes helt underbart att vara tillbaka i Malaga. Solen sken och jag gick runt i t-shirt. Ansags dock inte helt normalt, folk stirrade inte lite nar de motte mig fullt papalsade. Men ja, varmt var det. Skulle tippa pa runt 17 grader under dagen.

Igar tog jag bussen till Cadiz dar jag numera befinner mig. Sedan dess har det mesta gatt emot mig. Jag bor pa andra sidan stan, i forhallande till skolan. Tar typ 45 min om man gar. Finns ingen centralvarme i lagenheten (nedgangen sadan) sa har pga kylan, trots 3 filtar och klader inte kunnat sova under natten.

Trackback
RSS 2.0