Du är glad, det har jag sett på din statusrad!

Så hetsdricker man för mycket kaffe igen. Begraver sig i dubbla jobbpass. Lyssnar på för mycket strunt och darrar som en 70-årig tant i hela kroppen pga för högt koffeinintag. Jaaaaajaaaaa, Brittan, åttiofem, ont i varenda lem. Blir liksom helt hyper numera, det känns som att hjärnan ständigt svävar iväg. Tänk om jag blir galen på riktigt, börjar stå med armarna ut från kroppen inne på plattan och säga saker som "-Ser ni? Jag flyger! Titta, hihi!". Hjälp. Under mina ögon ser vi svarta ringar och jag tror knappast att dom tindrar. Befinner mig definitivt under vattenytan. Vågorna kluckar och jag bara simmar med strömmen, för kaffe gör benen pigga. Kaffe är min nya bff. Och matteboken min fiende, fast jag stöter inte på honom så ofta. Jag ritar istället groteskta, stornäsade prinsessor åt dagisbarn och serverar narkomanstammisar 50 liter öl per kväll. Jag rimmar massa skit. Om slit. Och jag springer hit och dit. Träffade Sassa igår och pratade om våren, liksom som att strö lite salt i såren. Lite extra träningsvärk i låren. Jag leker att jag älskar mitt jobb och kramar varenda knodd. Det där rimmade inte direkt, anmäl det till någon utflippad sekt. Jag tackars stort för de konstiga texter och bilder jag får, fast tycker egentligen att det är intressantare att observera mina tår. Idag vill jag egentligen bara gå ut men min kropp är helt slut. Jag vill dricka vin och cola och slippa snåla. Dansa läskigt fult och bära någonting gult. Idag ska släkten iaf komma och äta kaka, denna ska jag nu baka. Hoppas att det kommer att smaka.

Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0