Violet

Har tröttnat på att umgås med tråkiga översittargubbar. John "Mr Allvetande" Thompson och Andre "Jaggillarattupprepasammasakhundragångerpåolikasättförattbriljeramedminastorslagnaspråkkunskaper" Jansson kan gå och dra något gammalt över sig. De är visserligen redan döda, or??? Borde vara iaf. Att sitta och läsa deras fruktansvärt långdragna teorier får mig att börja fundera över meningen med livet, på riktigt. För att inte tryckas ned totalt i den grådaskiga smeten av total meningslöshet flyr jag in i fina dagdrömmar om en vardag långt borta från teorier hit och dit om nätverkssamhället. Jag lyssnar på Courtney Love och känner mig lite arg. Föreställer mig att jag är Courtney Love. Och uppträder med bandet. Jag får damp och bestämmer mig för att att göra en sån där ascool eldshow. Eldar upp samtliga gittarrer och trumset och gör någon slags elddans mitt på scen. Sedan kastar jag rödguldigt glitter över publiken. Fint. Mina eldgalna rockdrömmar har varit det enda någorlunda roliga innehållet i denna brutalt dåliga dag. Annars har jag sovit i tegelstenarna, tyckt lite synd om prinsarna i HP, tränat med största svettmannen, sagt "me liikeeeyyy" alldeles för många gånger i skolan och ätit äcklig soppa som gav uppov till ballonguppsvälld mage. Mee likeeyyy (så fruktansvääääärt fult).
/JULIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0