Tricks

Jag har tittat på konståkning och ätit mig smet_fet tillsammans med fina vänner. Upptäckt en hel del nya tricks som jag ska befatta mig med om jag vill bli proffsig konståkare. Man lär sig mycket av att observera proffsen.

Fantastiska tricks som vi lade märke till (och namngav)!

BLOMMAN
Du formar armarna som ett stort O, sträcker ut dem och trär dem över huvudet på din åkningspartner, sedan trär du av dem igen. Voila, du har gjort ett fashionabelt VM-tricks a la the stars of konståkning!!

PAJKASTNINGEN
Du inleder isföreställningen med att lite smått droga din partner för att undvika dennes förödande, eventuella nervositet. Ta en diskret trasa och mula estestiskt denna runt, runt i din partners ansikte. Upprepa denna ritual vid behov under föreställningen gång.

GASP 4 AIR
Avsluta föreställningen med att dramatisk kasta huvudet bakåt och kippa efter luft (tänk dig att du är en strandad valross som kämpar för livet med syreupptaget).

/JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0