So there's a broken mirror on my bed, I'll clean it up, so what?

Jag är skyldig mitt tidigare, supermaniska friidrottsjag att hitta en ny sport att kära ner mig i. Inte så att jag planerar att försöka bli "elit", men jag vill hitta något som jag tycker är kul och meningsfullare än att gå på gymmet. Jag har alltid älskar att bara gå ut och springa men jag känner att min kärlek till detta just nu är ganska blockerad. Det är helt enkelt inte roligt these days.

Problemet är att jag i denna ålder inte bara kan "börja" utöva en ny sport. De i denna "höga" ålder som fortfarande utövar sporten är nämligen i elitklassen. De som inte uppfyllde elitkraven har redan hoppat av. Så hur ska jag komma in i bilden?




/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0