Let it rain

Äntligen har jag förstått mig på Julias underliga hobby: att ”finna ny musik”. Har kopplat min Spotiy till Facebook vilket är det bästa jag någonsin gjort. Hela gårdagen satt jag helt paralyserad framför datorn och hittade den ena fantastiska låten efter den andra. Kunde inte slita mig. Kan fortfarande inte slita mig. Jag blir tokig. Och lycklig.

 

LYSSNA:

Anna Ternheim – Let It Rain - Stört bra!!

 

Den här skrattade jag åt när jag hörde den första gången. Nu repeatar jag den 3 timmar i sträck. Minst.

 



/Josefin

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Roligt att några av mina låtar föll dig i smaken :) Let it rain har jag tyvärr lyckats tröttna på :O

2011-01-18 @ 06:39:21
URL: http://killforthethrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0