Jag har en spricka i läppen så jag får väl börja gråta

Ignorerar det jobbiga och låtsas vara fri. Går omkring och ler bekymmersfritt när jag egentligen borde ligga och spy tentaprojektångestspyor på toaletten. Jag vill inte umgås med tunga, gråa böcker, det känns liksom lite för grått och trist just nu. Imorgon börjar jag, sådetså. Jag gillar att tänka imorgon. Nästa jävla år är iofs ännu bättre. HARD WORK nästa vecka är ett måste. Dags att ta igen alla veckor av slöhet, dagdrömmar och likgiltighet. Tack gode gud för Cornelis visor och för det precis avslutade samtalet med jobbet. Snart blir det halvtid på...FÖRSKOLAN. Wohooo, jag tänkte rätt, skrev inte DAGIS. Framsteg. You should learn tha difference between the student and tha master!!!!

Hehehe, men guuuuuh, HEEEIIIIII GUMMAAAN!!!Hur eeh deeeh daah????

Ok. 

Har damp. Vill göra något galet.

/Julia, thaaa mastaah!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0