Apparaten luktar skit, ESC+ESC+CTRL+ALT+DEL



Känner för lite free chair och freee mat just nu. Lite "- Mah naame Moki u sit at mah shop u get freee fruit everyday and free chair and free mat okki u good u come my shop come noow okki?????". Helst rinnande maat dock, då jag fortfarande lever som Dracula med min bloodtooth. När mina moments som Dracula tar slut kommer min nya identitet som misshandlad pundare utan tänder att ta form. Måste skapa nya outfits inför detta identitetsbyte. Ska visa upp dessa i bloggen. Jag ska bli en FASHION_BLOGGARE!!! Looking forward 2 this. Känns dock som att pundaridentiteten ligger lite fel i tiden, den hade lämpat sig mycket bättre i trean på gymnasiet då vi ville åka utomlands och låtsas vara uteliggare som projektarbete.

Igår bokade jag och Kossan fel flygbiljetter och idag har jag trängt mig före typ hundra pers i en kö trots folkets påtagliga irritationer, detta enbart för att lyckas med den stora bedriften att köpa en begagnad Wallanderfilm (som jag visst redan hade sett). Fint. Jag åstadkommer bra saker. Snart ska jag tvinga ngn att agera chaufför åt mig, jag hatar SL lite för mycket just nu. ÅÅÅÅÅka peendeltåååg, jag är en loooser, baby. Jag har ingeeeet körkort!!!!!!!! Inte awesome.

Ska alltså snart fly huset, här irrar mamma och pappa runt som förvirrade hönor och mumlar stressat för sig själva. Ska iväg på någon tillställning? Håller på att bli galen på dem. JAG MÅSTE FLYTTA. Efter förra resan (fem månaders frihet) kändes det riktigt tungt att återigen bo hemma och rätta sig efter massa regler. Jag är 20 år. Blir irriterad på minsta lilla grej. Räcker med att någon andas för högt för att jag ska komma att känna hur irritationerna bubblar. Herregud. Efter resan måste jag FLYTTA och komma fram till vad det "ska bli av mig". Jag har för många planer. Ingen är just nu särskilt seriös. Eller speciellt realistisk.

Apropå pundaridentiteten så har jag återgått till att befatta mig med ett tidigare småstört "intresse". När jag var cirka 13 år var jag besatt av olika missbrukares livshistorier. Jag kunde sitta i timmar framför datorn och googla saker som narkoman+min historia ELLER drogerna+jag ELLER...LIKnande. Nu är jag tillbaka där, sitter och läser missbrukares blandade historier så fort jag får en ledig stund. Sitter just nu på flashback och läser om en kille som svarar på frågor angående sitt tunga missbruk som han idag är fri från. Läste innan några trådar om hur man bakar weedcookies osv. Hehehe, alltså, jag planerar absolut INTE att baka. Det är bara...INTRESSANT. Faktiskt. I brist på annat. Livshistorier är dessutom alltid fascinerande.

Kursen är nu avslutad, dags att agera fröken halvtid på förskolan i tre veckor och sedan irra runt i Asien tills pengarna tar slut!! Jag är glad.

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0