Hets!!

Har inte hunnit andas sen jag kom hem. Allt började med en sjukt stressig hemresa. Jag och mamma åkte skidor på hemresedagen och fastnade i en lift. Detta resulterade i att vi kom ner från backen samtidigt som transferbussen till flygplatsen skulle gå…

FAIL!

Jag var inte färdigpackad för fem öre. Fick slänga ner alla saker i resväskan på en sekund och sedan hoppa på bussen i snowboardboots och skidkläder. Hann inte ens säga hejdå till Andrea. :( 

Resan blev en tortyr då jag höll på att avlida av värmeslag. Kände inte för att sitta i långkalsonger och fettigt hår så jag behöll mössan och täckbyxorna på hela tiden. Dvs. 8,5 timmar. (Inomhus!!) Väldigt onajs.

När jag sedan kom hem har allt bara fortsatt i samma hetstempo…
Har jobbat som en dåre och flängt runt på en massa släktträffar. Är helt död.

Smakprov på saker som finns kvar i Verbier pga. min snabba packning:

Min mobilladdare. 

Svart på en kvarten!!

Mina hörlurar.

En kortlek. (Kanske inte så viktigt men det var fan den enda jag ägde.)

Ett armband.

En tröja.

Med mera!!


/Jossan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0