Electric Feel

Idag är det FYRA veckor kvar tills jag har min sista arbetsdag…

…. Men bara TRE veckor (!!!) kvar tills vi åker. Faktiskt inte mitt fel denna gång. Chefen måste ha missuppfattat mig!

 

Det är helt sjukt vad tiden har gått snabbt. Känner mig nästan oredo att åka. ELLER INTE. Har aldrig varit mer taggad!! Men om jag ska vara ärlig tror jag inte att jag och Julia kommer hinna ta alla sprutor (eller planera resan hehe). Jaja, what ever. Vi överlever. Förhoppningsvis.

 

Igår var jag iaf och köpte att par väldigt ocoola skullcandy hörlurar till äventyret. Fula, dyra och ganska dålig. Ganska mkt dåliga. Hör typ bättre i de vita iphonelurarna. Tyvärr kan jag inte lämna tillbaka dem. Var så ivrig när jag skulle öppna förpackningen så jag slet sönder skiten. Dessutom sparade jag inte kvittot. (Surprise.) Sitter iaf inlåst på mitt rum och använder dem nu. Måste övertyga mig själv om att det var ett bra köp. Det går inte bra. AHHHH. Jag har ångest.

 

/Jossan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0