Du är förfinad och sofistikerad. Jag är förfallen och degenererad.

Jag blir bara så trött. Trött på tanten som nös mig i ansiktet på tåget. Trött på folk som armbågar sig fram utan att be om ursäkt. På fjortiskillen på tåget som spelade hög musik på mobilen. På cepemännen som stalkade mig i Rinkeby igår. På de som alltid, alltid måste få känna sig överlägsna alla andra. Blä.

Vi har äntligen "kommit igång" med projektet i skolan. Vi ska göra en...eh...video. Jag ville göra en rapvideo. De andra ville göra en video med sång och tillhörande lyrics a la Lady Gaga. Okej then. Då kan vi iaf göra den rolig genom att använda oss av lite konstiga bilder, tänkte jag. Men nej. Bilderna ska föreställa Lady Gaga. Inget annat. De har rätt. Filmens innehåll är inte viktigt för uppgiften, det minst relevanta faktiskt. Men det måste ju bli kul. Vi funderar iaf på att slänga in ett skräckfilmsansikte och lite Slipknot in the middle. Tack gud för det.

http://www.youtube.com/watch?v=Pj5qF7Of1E0&feature=related
Hahahahahahaha, made my day

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0