Vaffanculo

För en gångs skull har jag börjat packa i tid. Började faktiskt redan igår. Packade superkompakt och supersmart för att få ner så mkt som möjligt i min lille backpack. Tyvärr har detta inte varit till min fördel. Minns ju såklart inte VAD jag har packat ner. Måste alltså riva ut hela väskans innehåll (inklusive alla 12893173 fack) för att se efter. Ungefär sjuttioelva gånger har jag fått göra detta nu. Fyfan vad jag hatar att vara strukturerad!! Jag ger upp. Förresten kommer jag aldrig att få med mig allt. Min mamma har köpt mig ett såkallat ”miniapotek”. Det är inte mini. Fyller 90 % av väskan. Funderar på att glömma det.

 

Skadat mig har jag också gjort. Hetsade på gymmet igår. Så jävla osmart. Fick både ond höft och blå tånagel som belöning. Tån gör så sjukt ont. Pinsamt ont. Känner mig fruktansvärt mesig när jag förklarar att jag haltar pga. en blå tånagel. Lyckades dock ignorera smärtan en stund när jag var ute idag. Mina skor blev fulla med snö så innan jag gick in tog jag sats och SPARKADE bort den mot ytterdörren. Åhh jag är så misslyckad. Nu kan jag verkligen inte gå normalt. Iaf inte med skor.

 

Inser själv hur denna blogg har förvandlats till en klagoblogg hehe. HÅLL UT! Snart kommer vi att vara på betydligt bättre humör. 30 timmar kvar!!!! Typ. Eller kanske inte. Har väl ingen vidare koll på när flyget går.

 

/JOSSAN

 

Juste, nu glömde jag nästan visa mina fina teckningar som jag gjort idag:

 

PÅ JOBBET ALLTSÅ!!! (Viktigt att påpeka detta så att ni inte tror att det här är min hobby. Sjukt ocoolt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0