Idag har jag jag…

Tagit hand om ett kräksjukt barn. Knarkat vitpeppar. Suttit framför datorn i 10 timmar för att hitta en intressant utbildning. Fail. Fått galna idéer om att ändra vår resplan ----> AFRIKA, hur coolt?! Ofrivilligt lyssnat på när en 5åring kört Talking Tom Cat på TVÅ Iphones SAMTIDIGT. Insett hur sjukt jävla trött jag är på denna blogg (som vi skapade för att ha på resan (som vi ej hunnit påbörja)). Insett hur sjukt jävla fult det är med fyra parenteser i samma mening. Skippat mellanmålet på dagis (förlåt, FÖRSKOLAN!!!) i hopp om att gå ner i vikt. Hetsätit ett gigantiskt mellanmål klockan fem istället. Tappat bort min kalender.

 

Jag har även lyckats trycka på mig en ringfingerring på långfingret:

 

 

NU HAR DEN FASTNAT!!!!

 

Vet inte hur många gånger jag har lyckats med detta. Värst var ju ändå när jag var i Rom. Fick inte av mig ringen när jag skulle sova så jag lät den sitta kvar. Otroligt dumt av mig. Vaknade såklart upp mitt i natten av ett fruktansvärt uppsvällt och bultande finger. Gjorde allt för att få loss ringen. Kallt vatten, tvål, högt läge, drog, slet, tog fram tången… ALLT. Den var orubblig. Inte mkt att göra åt saken så jag och mitt fotbollsfinger somnade om och gick till skolan nästa dag. Tyvärr blev det bara värre och värre. Mitt finger gick från blått till SVART. Kan inte beskriva smärtan. När min lärare sedan började ge vägbeskrivning till akutmottagningen och klasskompisarna föreslå amputering fick jag sådan handsvett att den gled av. Tack gud!!

 

Nu måste jag springa till pappa så han kan slita av mig eländet. Skippar gärna svart finger denna gång. So long. /JOSSAN


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-02-01 @ 22:32:28
Postat av: Anonym

du är svårslagen!:D

2011-02-03 @ 17:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0