För bara 400 kr extra får du New Expert Pro Solution. Anna tappade 27 kg på bara 1 månad. Detta är inte träning, detta är fest. Dansa sig slimmad! Dansa fram din tvättbräda, det kan inte bli lättare!

Stresspanikhetsliv. Skum men bra helg i Umeå. Lite krångel, missförstånd och bråk. Men också skratt, vänskap och fina samtal.

Jag har inte börjat packa ännu. Jag kan inte ta med min sysse så jag har alltså ingen kamera till resan. Jag har däremot ett skadat knä som gör mig svinförbannad. Har bara mig själv och min envishet att skylla på detta.

Det enda som jag hittills gjort i reseplaneringsväg är att hoppa runt i mitt rum lekandes sommar, iförd jeansshorts och linne. Lyssnade även på somrig musik. Blev så sommartaggad att jag var nära på att öppna ytterdörren och springa ut i snön och låtsas att det var 20 grader plus istället för minus.

Måste sätta fart. Cashen dom tas! He he he.

/JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0