Drink Drank Drunk

5 dagar kvar. Har aldrig längtat så mycket efter att komma bort som jag gör nu. Känner inte igen mig själv. I måndags gick jag in i väggen när jag skulle till jobbet. En husvägg alltså. Alla trodde jag var full. Glömde även bilen på gymmet då jag fick för mig att jag hade promenerat dit. Fattar inte. Jag tar ALLTID bilen.

Idag är det lördag och jag jobbar som vanligt. På tre timmar har det kommit två kunder. Jag har så tråkigt. Funderar på att gymma men är lite för feg. Pinsamt om det kommer någon.

Nu kom det en. Hurra, äntligen någon att prata med:
Jag: HEEEEJ!
Kund: Hej.
Slut på konversationen. Kul dag alltså. Haha jag dör.

Snart kommer iaf mamma och löser av mig. Hon har lovat att jag ska få sluta en timme tidigare. Ska nämligen få en kinesiologibehandling av Uffe. Han är så snäll. Han tittade på min rygg för två veckor sen och upptäckte att den var helt förstörd. Han ville laga den men eftersom jag jobbar så mycket har jag inte hunnit. Därför kommer han hit idag när han egentligen är ledig. Schysst kille!

Nej nu ska jag faktiskt hitta på något. Typ prova hur många vattenglas jag klarar av att dricka från vattenmaskinen. Spännande. Jag har verkligen ingen aning. Återkommer med resultat. (Om jag var bra på det.)

/Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0