Let go, ur killing me. Ease up, ur killing me. Calm down, ur killing me, my god, ur killing me

Hehehe, ett litet monster inuti mig har vaknat upp från vinterdvalan. Monstret är mkt utvivlat och redo att attackera samtliga individer och föremål som kommer i dess väg. Förstår inte varför jag känner mig så arg och irriterad hela tiden. Går runt och jobbar med att trycka undan monstret hela dagarna. Jag lyckas för det mesta men han försöker ständigt och utan uppehåll att tränga sig på. Helt plötsligt bränner det till, som ett äckligt bistick, en vindpust av ilska som bara slängs upp från ingenstans och uppfyller hela min person, lika snabbt försvinner ilskan och jag försöker återigen samla ihop mig och trotsa monsterbränningarna genom att le ett "sockersött leende". Snälllisnällisgulliizzjag bjussar alla på hysteriska monsterleenden numera. Känner mig som en smått obehaglig och falsk person. Kanske är det bara det att jag är så fruktansvärt urless på Sollentuna. Tur att alla vänner är hemma över julen iaf. Och kul att franska Juliette är på besök. Så, positivitet tack, detta är en muy, muy aburrido blogg.

Jag önskar att jag vann en miljon på triss. Då skulle jag åka till Spanien och bosätta mig där. Men nej, jag har inga pengar. Och kan därför inte göra det jag vill. Inte just nu. Jag är iaf bra på att klaga. Därför jag har denna "blogg", för att då och då få klaga.

Jag har varit hemma i 11 dagar och jag är redan less. Ge mig något som tar mig någonstans - Håkan, en halvgud. Funderar på att färga håret rött. Eller snagga mig totalt och skaffa en blå peruk. JA.

AJAAAAAAAAAAAA. Hejdå, nu ska jag läsa min nya bok "KOKAIN" och äta 200 kg Ragusa a la Manuela. Känns som ett bra och lagom ansträngande projekt. I slutet av kvällen kommer jag både att ha lyckats med att gå upp 10 kg i vikt och dessutom veta jättemycket om kokain! Jävlar vad bra.

/Julia


Varför inte? Who cares liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0