Maria Montazami

Maria Montazami says "SUUUPER FAAANCYYY" och håller upp en fruktansvärt ful väska framför kameran. Den ser ut som en uteliggares jeansväska som någon jubelidiot klistrat fejkade gucciloggor på. Känns lite som när min syster köpte fejkväskor på Hötorget inne i stan. Jag minns när hon kom hem med en plastig, påsliknande väska med fastsydda fejkloggor på (dessa av fler olika märken). Hon hade bland annat en som det stod "Pucci" på.

Maria Montazami beundrar sin blåaktiga, älskade jeansväska med illrosa, ILLROOOOSAAA (observera) axelrem. Sedan berättar hon att den kostade 24000 svenska kronor. Vilken brutal, jävla fail. Jag skrattar. Ihjäl mig.

Maria Montazami är underhållning! I love her!!

//JULIA, ett stort fan!


Kommentarer
Postat av: Abdulkamilla

Thank you for producing such a down to earth site.

2011-06-28 @ 07:47:22
URL: http://abdulkamilla.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0