Hon känner inte igen mig, åren har nog slitit hårdare på mig

Håkan är läskigt bra. Förra helgens konsert var obeskrivligt bra. Vi fick tag på biljetter via blocket i sista minuten. Totalt lyckorus. Det blev visserligen sittplatser men det hindrade inte oss från att hoppa runt som galningar. Stämningen var underbar, har aldrig varit med om något liknande. Publiken var helt tokig, folk som var menade att sitta ned stod istället upp och samtliga skreksjöng med i låtarna. Ovanför oss stod ett killgäng som antagligen var värst utav alla, typ helgalna fotbollshuliganer som bytt ut planen mot hovets arena. Det kändes lite som att vara på en fotbollsmatch ibland. Håkan spelade de flesta av de bästa låtarna varvat med inslag av korta, trevliga livshistorier. Det var den grymmaste kvällen på länge.





Hahahahahahahahaa. Mycket bra filmat, INTE. Nu måste jag skärpa mig. Meningen är att jag idag ska sitta hemma och plugga till tentan, går ju mycket bra! Jag säger bara, Håkan - Jag vet vilken dy hon varit i. Bästa låten på nya albumet. /Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0