My super sweet 16

Eftersom Jullan har bidragit med bilder från när hon var 16, tvingas väl jag också att göra det. Hade väl inte min snyggperiod då direkt. Färgade håret brunt som sedan övergick till svart. Det såg ut som om jag hällt en färgburk över huvudet. Mycket fint.










Passade även på att vara lite emo när jag ändå var svarthårig




När jag tröttnat på att vara emo bestämde jag mig för att bli blond igen. FAIL. Tillbringade totalt 10 timmar hos frisören. 2 dagar fick jag gå dit. Och ändå slutade det inte bra. Har nog aldrig gråtit så mkt. Mitt hår skiftade i alla möjliga orangea nyanser och kvaliten var som övertuggat tuggummi. Varje gång jag blötte det gick ungefär halva håret av.






Hittade tyvärr (eller som tur är) inga bilder från när det var nyfärgat. Men här är ca 3 månader senare och det är illa nog.

/Josefin

Kommentarer
Postat av: killforthethrill

Hahahahaha, underbart!!! Nu tror jag dig, men svart var det ju inte, BRUNT! Och du passade faktiskt i det (fast du passar ännu bättre som blond)!! Älskar emobilden!!! Du gick hårt in för det alltså!

2010-11-24 @ 21:34:44
URL: http://killforthethrill.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det var så mkt svartare ett tag men alla mina bilder har typ försvunnit. Ska visa nångång när jag hittat dom. det var verkligen hemskt.

2010-11-24 @ 21:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0