Julia i ett nötskal

JULIA!! Jag tycker såklart väldigt synd om dig men jag kan faktiskt inte låta bli att se det komiska i situationen.

 

Det finns ingen med så mycket otur som Julia. Tänker på när hennes vinterjacka nästan brann upp för att hon hängde den över en lampa. (Vem gör det? Haha.) Eller när hon provade en ring i en butik som hon sedan inte fick av sig. Ska kanske nämna att det slutade med att hon fick åka till sjukhuset...

 

Det finns så otroligt många roliga historier om Julia så jag tror nästan att jag får skriva ett långt inlägg om det någon gång.


Kommentarer
Postat av: Lulu

Det finns ingen som Julia!

När Julia blev så trött på "Le Tunnel" att hon helt enkelt tog skidorna i famnen och åkte på rumpan ner, när hon kom ut från toan på tåget med 1 meter papper under ena skon, när vi hittade en tandborste under sängen på motellet i Göteborg som såg ut att vara oanvänd jämfört med Julias, och inte minst då jag skulle skriva ut papper på Rudbeck, och möttes av en leende Julia i skrivaren där hon lämnat en massa utskrivna CVn!



=D

2010-12-03 @ 00:42:48
Postat av: killforthethrill

hahahahahahahahahahahaha

2010-12-04 @ 08:44:10
URL: http://killforthethrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0