Jag lyssnar inte på backstreet boys

Dagens bästa: Ett kort besök av Malle. Trevligt. Lite ny musik. Lite tilläggande av musikpersoner som friends, pinsamt värre. Småaktiga? aggressioner över en viss låt (du har två dagar på dig, Malle)!! Ljummet tédrickande utan mjölk. Lite tankar på Anneli, good and bad feelings.

Vi synkroniserade även våra spotifykonton med fejjan. Riktigt kul att se vad folk egentligen lyssnar på, eller vad de vill att folk ska tro att de lyssnar på. Mindre trevligt att Spotify ljuger för mig och försöker göra bort mig. När spotifykontot görs offentlig på fejjan kan alla se vad man lyssnar på mest (funktionen ska gå att dölja men det fungerade självklart inte för min del). På min profil listades alltså Backstreet jävla boys som topp ett! Wtf. Jag har inte ens sökt på dem från mitt konto. Jag lovar. Och svär.

Dagens sämsta: Pluggpaniken som inte får mig att handla, jag sitter istället handlingsförlamad och tittar maniskt på massa klipp från youtube. Hela dagen. Det går minst sagt fruktansvärt dåligt. Dessutom kommer grannens katt, aka Lucifer (den jävel!!) hela tiden insmygandes genom kattluckan och startar krig med mina katter. Måste alltså agera fredsmäklare. Har alltså inte tid att plugga. Måste rädda liv. Kattliv.

Min hjärna har tagit semester. Den har åkt till Asien i förväg. Fick nog av tjocka gubbars hypoteser om allt och ingenting. Jag sitter nu här, hjärnlös och patetisk.

Let me borrow someones brain..

/JULIA

Kommentarer
Postat av: elsa

jag kan inte se dig på mitt spotifykonto :(

2010-11-24 @ 19:57:55
Postat av: killforthethrill

I know!!! Ska fixa :)

2010-11-24 @ 20:45:26
URL: http://killforthethrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0