Isbit

Hehehehe, HEJ INGEN! Inget dåligt uppdaterande från min sida precis, jag gör allt för att undvika de smutsbruna skolböckerna. Det känns lite som att läsa i bibeln. Minimal text, gammalmodigt språk och allmänt flummiga hypoteser. Jag gillar inte bibeln.

Nu har jag varit ute och försökt springa, mindre kul. Hittade inte mina löparskor så jag fick ta mammas aningen förstora, mycket hårda innebandyskor. På dem blev jag påtvingad att använda halkskydd. Såg definitivt ut som en elitlöpare. Hade dessutom på mig en illgul mösa och sprang som en jävla retard då jag trots halkskydden ständigt halkade. Behagligt snöande också, helvetet piskade mig konstant i ansiktet och stundvis kunde jag knappt se. Efter 30 minuter gav jag upp.

Nu ska Jossan snart lägga upp ett inlägg där hon visar upp sitt tidigare svarthåriga jag. Jag har fortfarande svårt att tro på detta. Hon kanske fixar ihop något i photoshop? Själv ska jag ringa till Helena och sedan läsa bibeln. Så att ni vet liksom.

/Julia

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahaha vem fan går ut och springer i detta väder?! Haha du är grym. Hade velat se dig!!!!!

2010-11-24 @ 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0