Impossible

Wohoo! Spelar ingen roll hur länge jag är uppe, jag kan ändå inte sova ut på morgonen. Klockan är nu halv elva och Soffan och Svensson sover djupt! Själv har jag varit vaken sedan nio! Tur att jag har min mobil att nörda mig med. Igår såg jag och Elsa Shout Out Louds spela. Det var mycket bra och ganska galet. Vi hoppade runt som galningar och skrek. Det blev lite pinsamt när jag upptäckte att publikens medelålder låg på omkring 14. Fick både ont i halsen och i fötterna samt en armbåge slungad in i mitt huvudet, men det var det värt! Igår var en ganska lustig dag, en dag då man nästan precis missar allt det man planerat att göra. Först mina korkade resemissar på vägen hit och sedan kycklingfailen. Vi köpte en kyckling som tydligen skulle tillbringa ett halv liv inne i ugnen så i en dumdristig väntan på denna höll vi på att missa hela konserten. Det slutade med att vi stod och kastade i oss gummiaktig kyckling vid bussen från en rinnande kycklingugnsform.span>

Kommentarer
Postat av: The one and only

Åhh jag vill också vara i lund! Tar flyget så fort jag slutat jobbet. SERIÖST! see yaa

2010-11-20 @ 11:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0