Do you remember?

Är det bara jag eller får man ont i magen av att titta på detta?! Nostalgi på hög nivå.



Buffaloskorna- Ja, jag hade sånna. Astufft!

 

Alla gamla glassar- Snälla, ta tillbaka Winner Taco. Oslagbar.

 


Nyckelkedja som ser ut som en telefonsladd- Jag hade en babyrosa, dödshäftigt.

 


Om man ville vara ännu KoOolare kunde man alltid köra med hardcorekedjan- Säkert kort.

 



JoJo:n- Varför är inte den poppis längre? Kommer ihåg att jag köpte värsta proffsjojon så att jag såg asgrym ut.





Tamagotchi- Vem hade inte en tamagotchi? Jag gick all in för min. Hade råkat ställa in fel tid på den så den var vaken på natten och sov på dagen. Detta innebar alltså att jag varje natt gick upp ca 30 gånger för att ta hand om min lilla bebis. RIP

 


Tvillingarna i Sweet Valley böckerna- Stööört bra. Hade typ alla och har läst dem minst 1000 gånger.

 


Date – Min första deodorant och parfym. School, Party, Sport, Street, Love osv.. Det fanns en för varje tillfälle. Kände mig så himla vuxen

 


Shio – en bättre mer naturlig läsk. Läsken som man fick dricka på vardagarna <3

 

 

Åhh vad mycket saker som har försvunnit ur mitt liv.

Här kommer några fler:

Spice Girlskorten

Dogsons Raket – En choklad som sprakade i munnen <3<3

Hårmaskaran

Jazzbyxorna

ZickZackhårbanden

Elastiska Mel.C halsbanden- Ströp typ halsen av en men det var ju häftigt. Fanns även som armband. Eller armhålsband rättare sagt. Ju högre upp på armen dem satt, desto coolare var det.

 

(Fan vad orginell jag är om skriver ett nostalgiinlägg men jaja)

 

Kjam från j0ssan@playahead, LiTeN@snuttis, jossankossan@bananaisland, jossi_possi@lunarstorm

Update: glömde [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0