Bajs

Jag tittar på foton från sommaren. Ett foto föreställer mig solandes i Edsviken. Fokus ligger dock inte på mig utan på en jättestor bajshög som tornar upp sig precis bredvid min handduk. Edsvikens sjö måste fixas. Jag är så trött på allt jävla fågelbajs. Och på att fastna i den sugande, äckliga bottenleran. Tror nästan att den ska äta upp mig. Livsfarligt. Om inte detta problem åtgärdas måste kommunen anställa livräddare som kan spatsera runt fågelbajsstället om somrarna och dra upp folk ur lerhelvetet.

Fågelbajset är dock det värsta. Jag har själv försökt bidra med att trakassera kanadagässen genom att cykla våldsamt rakt emot fågelklungorna och skrika. Saken är bara den att gässen knappt reagerar. Det är jag som överrumplad måste stanna cykeln för att undvika massmord. Misstänker att de små liven är smått självmordsbenägna. Kanske lika bra att hjälpa dem lite på traven..



/Julia


Kommentarer
Postat av: emilia

hej hej! om du menar min kompis jacka, den långa svarta, så är den i från armani jeans :D

2010-11-26 @ 09:35:32
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hahaha fyfan vad jag hatar fåglar. Måste se till att mörda minst en innan jag dör. Kill for the thrill!!!

2010-11-27 @ 11:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0