Yeaah mothafukkah yeaah

Awesome helg!! Drog till västerås direkt efter jobbet i fredags för att hälsa på underbara Julia Å och hennes crew. Runt 20 pers lyckades vi klämma in i hennes fina lägenhet på 22 kvadratmeter. Det var drag vill jag lova. När vi sedan drog vidare till någon krog möttes vi av gangstermusik!!! Kvällen kunde inte bli mer lyckad.





Lördagen bjöd på ännu mer party. Julkul hos Philip. Jag och Julia J försökte få alla på gangstermood genom att klämma in lite immortal technique mellan alla Amy Diamond låtar. Fail. Resulterade endast i bitchblickar från i princip ALLA som var där...  

Efter julkulet och allt pepparkaksätande (Phille bjöd på minst 8 olika sorter) var det meningen att vi skulle åka till stan och hänga på någon cool klubb. Vi hamnade på Tegelbruket i Täby. HURRA! Kanske inte riktigt vad vi hade tänkt oss men det blev faktiskt kul. Kvällen avslutade sedan sovandes i Marcus soffa framför Fight Club. Sjukt skönt!!!

Idag har jag inte haft lika roligt. Tittade på mina samtalslistor i mobilen och upptäckte att jag i fredags omedvetet ringt upp ungefär 15 personer. Inte så farligt egentligen men 70% var visst arbetskollegor (50-plussare) så det känns lite jobbigt att gå till jobbet imorgon. 

Tyckte lite synd om mig själv så idag har jag ätit på Mc Donalds TVÅ gånger!! Pinsamt. Men jag har faktiskt tränat också så jag förlåter mig själv. Nästan. /Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0