The stars of track and field

Leeedig daaag!! Försökte inhandla lite saker i Kista C men jag hittade ingenting av det som jag hade tänkt köpa. Det finns inga skor som både är varma och snygga, detta är ett faktum. Ska kanske köpa illrosa moonboots, slipper iaf frysa. Hittade inga snygga mössor eller tjocktröjor heller. Om det inte är skitsnyggt så kan det lika gärna vara förfärligt. Funderar på att gå runt i en illgrön overall med rosa stjärnor på, groteska moonboots och illröd mössa. Gärna även lite reflexer ovanpå detta.

Centrumbesöket slutade med att jag spenderade en timme inne på Indiska tittandes på fransiga kuddar. När jag äntligen kom ut ur butiken hade jag istället köpt en témugg och en tépåse.

Jag har träningsfeber. Saknar friidrotten något enormt just nu. Varför finns det inget bootcamp i Sverige???? Jag menar i form utav ett "läger" som man kan åka iväg på och träna hysteriskt i några veckor. Inte i bantningssyfte utan bara för att det är så himla kul. Det bör ju finnas, någon måste ha tänkt tanken, annars vore det ganska sinnessjukt. Jag googlar och googlar men finner ingenting som uppfyller min tanke. Någon organisation med träningskunniga borde starta upp detta. Träningscampen kunde gå av stapeln ungefär 2-3 gånger om året. Ett bootcamp kring jul då de flesta har lite ledigt och sedan två längre bootcamp på sommaren! Detta skulle garanterat bli populärt och vinstindrivande! MEN DET MÅSTE VÄL REDAN FINNAS? Det gör det säkert, men om man inte kan googla fram något så är det ju lite failat. Marknadsför härligheten bättre, tack! Jag har hittat liknande alternativ till min tankes bootcamp men inget som känns särskilt lockande. I stil med detta: http://www.nordicmilitarytraining.se/traeningen/traeningsschema.aspx. Grejen är ju att man vill åka bort, på ett riktigt läger! Det ska bli en resa!! Inte innebära att man stannar hemma och går iväg och tränar. Det gör jag ju redan.


Almunecar med friidrotten

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0