I like songs about drifters and books about the same. They both seem to make me feel a little less insane

Feverfeverfever, leave my heart alone! Jag är helt hypad nu! Så fruktansvärt taggad på att sticka ut och resa igen! Jag har precis chattat med en kompis som är ute och nu känner jag bara AAAAAAAAAAAAHHHHHHHH. Jag kan inte sitta stilla. Mina ben dansar framför ögonen på mig. Jag vill sitta på planet nu. ÄVENTYR???? JA, TACK! Jag vill åka långt härifrån utan några egentliga planer. Tänker på alla lyckliga som är ute och reser. Jag har en annan kompis som rest runt i snart ett år. Planerar hon att komma hem snart? SVAR: NEJ. Hon har bestämt sig för att vara borta tills hon har kommit underfund med livets nästa, seriösa steg. Funderar på att göra likadant. Jag kan ju resa, jobba, resa och jobba lite igen. Överleva, uppleva. Funderar på att söka jobb i London nästa höst. Kanske åker jag direkt dit efter Asien?? Jossan, du får gärna slå följe! Efter lite jobbelijobb där kanske jag möter upp Julle, Amanda eller någon i Australien. Jag gjorde faktiskt aldrig östkusten när jag var där. Det känns även som att Sydamerika väntar på mig. Och Afrika (och tusentals andra platser). Det är så mycket jag vill göra. Jag har alltid velat jobba som volontär på ett barnhem, exempelvis. Mitt huvud snurrar. Det känns som att jag befinner mig inuti en torktumlare. Tankarna bara flyger, jag tror att jag kokar över! När jag tänker på allt jag vill göra, allt som faktiskt är möjligt att göra blir jag så innerligt, sinnessjukt lycklig!!!!! I'm high!!!! I do not need drugs!!!! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!!!!!!!! Nu måste jag sprida denna lycka till min omgivning!!! /JULIA

The crew of the fit and active!!

Dagligt hammockhäng på Fiji med härliga människor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0