Det är titeln jag vill åt

AAAAAH!!!!"Nåågon" har stulit mitt rabatthäfte från H&M, mina röda vantar och mina myspysiga hoods. Jag orkar inte med detta. Har även tilldelats en brutal smärta i ryggen. Tack gud för detta!! Gud kanske faktiskt finns och straffar mig för att jag inte tror på honom? Eller straffar han mig för att jag sysslade med "förbannelser" och "svartkonst" när jag var nio år och ville vara häxa? Jag lovar, jag prisar inte längre djävulen. I promise, mr or ms, or mrs(?) Almighty!!Rygghelvete alltså. Vet inte vad jag ska göra. Nu är jag dessutom stressed and not dressed, especially not to impress! More dressed for eating soup with the homeless!! Eller för att jobba som städare på toaletterna en helgmorgon på donken. Fiiin_dag_2010. Jag skulle precis torktumla mina favvojeans men maskinhelvetet gick naturligtvis sönder. Jag gick alltså hårt in för att agera mekaniker. Mindre intelligent. Blev så jävla förbannad på alltihopa att jag i ren desperation började hälla ut massa vatten från en behållare under den djävulska maskinen. Fick detta den strejkande maskinen att fungera? Såklart inte. Åh. Jag är så lättirriterad numera. Borde gå till en tom, stor sal och sparka sönder en boxningssäck. Eller lyssna på Rammstein och bara dampa loss lite. Eller något annat stört. Har dock ingen tid över, ska istället sitta och titta på när James Bond dödar folk. Jag hoppas att detta ska lugna min argsinthet lite. Uppgiftens syfte är dock inte att observera själva dödandet utan att studera filmtekniken. Och skriva om tramping, kameror, after effects, stuntscener, klippning m.m. Men mer relevant i nuläget; Hur många personer hinner James döda på mindre än 2 timmar? Om två timmar ska jag nämligen vara hos Mimmsan och fira hennes dag. Need to switch mooood nooow!! Det får inte bli en klassisk missdiss a la Julia, enligt Helena, "-Men jaag var ju verkligen jättetrevlig, det trodde jag veeerkligen". NEEJ. Skärpning Julia, sluta vara Miss Skitarg. Ingen skit, lite slit!!! Inga snygga jeans pga maskinen men kanske en snygg kjol istället? Man kan faktiskt hitta genvägar när den ursprungliga vägen har blockerats! Typ byggarbetare på vägen, spring istället genom skogen!! Du hinner med bussen. Meen de eeh juuu gööörbraa!!! Fast mina genvägar misslyckas ganska ofta, jag typ snavar över en sten i skogen och faller. Hahahaha, skratta eller gråta?? SKRATTA!!!HERREGUD!! Vilket otrevligt inlägg detta är. Dåligt, Julia. Var är alla solar, regnbågar och idylliska skratt? Var är sommarängen utan kobajs??? Eller snarare, var är snön utan det gula hundkisset??Måste skriva något bra, positivt och glatt nu. Jag är faktiskt ingen pessimist. Är bara lite ARG just nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Gårdagen var exempelvis en mycket BRA dag. Asgulliga barn på dagiset och bara allmänt flyt todo el dia! Förutom när jag var ute med barnen I TVÅ TIMMAR, i 20 minus??? Stod antingen stilla och betraktade trasiga legotraktorer eller körde intervallpass upp och ner för olika backar för att rädda helgalna, pulkaåkande barn från att inte slå ihjäl sig!!! /JULIA_TREVLIG_O_GLAD

Kommentarer
Postat av: Aspca

many thanks for your dedications to this world

2011-01-23 @ 00:15:55
URL: http://aspca.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0