Te, du får mig att le, som en magisk fe!

Godjävlamorgontillmigsjälv! "THIS IS THE FRONTLINE, THIS IS THE DEAD ZONE", vaknade till dessa vänliga ord. Hade nämligen somnat med huvudet på datorn och tryckte omedvetet igång skiten vid sjutiden!

Nu blir det lite té, ska ni se! Tycker att denna värdelösa blogg i framtiden ska komma att handla om one thing only and that is TEA!

I have pain in my foot!!
"-Do u have any plasticspoons?" - TILL LOLLO!!!
Vad var det mer?
Toepain?

Jag har ont i min fot, min farmor säger "ät en givande rot"..
men jag tror inte på sådan skit, så nu blir det istället slit..
använder mig av heatlotion och känner mig emo, med big emotion
Det fungerar dock inte alls, farmor undrar "Vad falls?"
Jag svarar att lotionen har gått ut, och undrar om livet nu är slut?
Farmor tror inte det, hon ber mig att pröva en annan smet!
Jag prövar muskellindrande tvål och blir hal som en ål.... 
jag ramlar i ett hål, och får ett ännu större sår!
Blir arg som ett bi, farmor säger; "gör inte så, gör si"..
jag funderar på att foten såg av, har inte längre särskilt stora krav!
Vi har dock ingen såg, detta faktum gör mig mycket låg.
Ska kanske ignorera allt, skita i om jag blir halt!
Äta mycket råg, tvinga mig själv att fortsätta åka på försenade tåg
Göra allt som är nyttigt och så, skriva memoarer om min saknade tå..
Det är ju faktiskt fredag idag, jag kan göra vad jag vill, som att resa till Prag!
Det finns ingen lag, jag kan göra allt efter eget behag!
Men jag är fattig och måste stanna här, det är bra, då jag är allmänt sär.
Ska träna och träffa en vän, det har jag redan på känn!
Måste kanske även städa lite, som jag blir påmind om varje sommar i Slite
Jag kan inte sluta rimma, befinner mig i en dimma, tror att jag ska svimma
Jag är alltid så trött, ser ofta rött, men tro mig, jag har inte dött!

/JULIA


Kommentarer
Postat av: Lulu

Haha woooh :D

2010-12-18 @ 13:19:02
Postat av: J

Kom till Solle!!

2010-12-19 @ 09:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0