The dawg is in da house

Har haft en fruktansvärd morgon!! Den började med att pappa väckte mig halv 8. "Upp och hoppa Jossan, du ska till kattslundran" tyckte jag han sa. Kattslundran WTF? Gav honom en ordentlig utskällning och sov vidare. När jag en timme senare vaknade på riktigt fick jag höra att han hade sagt "Attunda hälsan" och inte "kattslundran." Fan!! Hade ju glömt bort att jag skulle dit och beställa vaccin! Nu skulle jag inte hinna göra det innan jobbet. Varför kan mina föräldrar aldrig lära sig att väcka mig även om jag säger att jag vill sova vidare? Alla vet väl att man inte ska lyssna på sovande människa?


Var måttligt irriterad när jag lodade ner till köket i min gosiga morgonrock. Helt oförberett, attackeras jag då av min brors hund som tydligen är på besök. YES! Hundjäveln gillar inte mig och jag gillar inte den. Punkt. Inget blev bättre av morgonrocken som jag hade på mig. Hunden blev fullkomligt tokig av den och började skälla som någon form av vakthund. Jag blev så rädd att jag nästan började gråta. Inte kul.


The dog:

Den är jätteliten, jag vet!! Men nu har den växt lite och den har faktiskt vassa tänder och klor. You better watch out!! /Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0