Sköljer ner, kastar upp, alla pengar

Materiella, blygsamma julönskningar

1. Nya, tuffa wesc-hörlurar! Och ett fotoalbum!
2. Nya skidor, när jag nu ska använda dem...?
3. Easytones
4. Vera Wang - Princess
5. Håkans nya album
6. En mac
7. PENGARPENGARPEEEENGAR
8. Ny backpack
9. Annorlunda ringar
10. Resterande böcker av Carol Oates
11. Linnen med bandtryck
12. Vita converse
13. Ny kamerasladd som inte glappar
14. Boots
15. Thomas Collectors Editions Radio
16. Pärlor i mängder
17. Silverarmband (ej inköpta på Guldfynd)
18. Löpband att placera hemma
19. En vattensäng
20. En svennehusvagn
21. En flakmoppe
22. En lägenhet i stan
23. En lägenhet i Australien, en i Spanien, en i Frankrike, en lägenhet i världens samtliga länder!!!
24. En patetisk, liten, jävla nyckelring

Juste!! Jag vill även få en miniresa betald till Paris eller Berlin! Och gärna en spahelg! Eller jag behöver nog en spamånad....

Ha ha ha ha ha. Synd att vi inte ens ska fira jul.

Fast varför i helvete klagar jag? Jag ska faktiskt göra något mycket bättre än att stirra in i ögonen på ett blodigt grishuvud! Jag ska ju till Thailand. Skål på den (i té)!! MVG!! /Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0