U à monley

Sitter på en halvtaskig restaurang i en skog. Konstigt nog har de wifi och jag har lyckats få med mig min mobil. Hurra. Vi är ute på en rolig och väldigt flummig djungeltur. Vår guide är allmänt förvirrad och vi reser tillsammans med en jättekomisk familj från Indien. Vi skulle tidigare paddla kanot vilket gick mindre bra för indiernas räkning. De paddlade åt frö håll och ramlade ständigt i, in the end gav fe upp. Smart ska vi rida på elefanter. Solen steker och svider, allt känns ganska Mvg. Ignorerar faktumet att jag pga all sol skiftar i regnbågens alla nyanser. Ao Nang är ett härligt ställe! Vi har åkt ut till olika öar varje dag. Det enda dåliga med stället är att det inte finns några uteställen med dansgolv, bara barer. Jag och Lovisa har hängt på en småskum bargata två kvällar hittills. Massa transor osv, haha. Julafton var allmänt konstig. Spenderades i en fruktansvärd värme, ätandes thaimat och gråtandes över synen av en tant som verkade så fruktansvärt ensam. Sedan handlade vi julklappar och blev halvt överfallna (alla är galna). Kvällen slutade med biljard på en pub. Nu ska vi åka vidare!! Hehe, god jul!!>

Kommentarer
Postat av: Josssan

Låter ju awesome. Jag vill också.

2010-12-27 @ 22:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0