Två fina samtal

- Har du med dig boken?
- Boken!? Vilken bok?
- Boken med information från dina tidigare vaccineringar..?
- Jaha, jag har tyvärr tappat bort den.
- Jasså? Den boken är väldigt viktig..
- Jaa, jag vet. Jag har letat, ska leta igen
- Gör du det, annars måste vi fixa en ny bok åt dig och du ska veta att den här boken inte är gratis att producera! DET KOSTAR PENGAR!
- Jag förstår, får fortsätta leta...

BOKINFORMATION:
Det är inte ens en bok, det är en minimal pappersbit som är vikt en gång, vilket skapar fyra "sidor". Och hur lång tid kan det ta att fylla i mina 2 tidigare vaccinationer? Svar: 45 sekunder.

Döden dö.

POLISEN
- Har du med dig legitimation?
- Jaa, här! (halar fram mitt gamla pass)
-Eeeh, vad har hänt här då? (kvinna: uppriktigt chockad)
- Jaa, eh, det blir ju lite så när man är ute och reser...
- Det ser ut som att en rabiessmittadhund hund har attackerat passet och tuggat det sönder och samman
- Jaa, så var det nog också..


/JULIA


Kommentarer
Postat av: elsa

sa hon verkligen det med den rabiessmittade hunden? för i så fall var hon ju ändå rätt skön

2010-12-18 @ 20:01:31
Postat av: J

Hahaha, yes! Det var hon faktiskt!

2010-12-19 @ 09:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0