Tomten! Jag vill ha en likbil, en sån man kan ha när man är liten..

Jag har inget lim. Fail.



Får vänta med att limma fast heartsen, munnen och min blåögda blomsterzebra tills imorgon (fast de kommer säkert att ha rymt från pappret). Fail. Varför gjorde jag en mun egentligen? Vad har det med julen att göra? Detta är enbart ett bevis på min tandängslan...HJÄLP!!!!!! Min tand har dött. På riktigt. Tur att min zebra blev julig iaf. Var ju bara att sätta en röd blomsterbukett och ett illrött läppstift på huvudet. Looking smashing liksom. High_fashion_zebra!

/Julia


Kommentarer
Postat av: elsa

kan du inte göra ett julkort till mig? :D asfint ju!

2010-12-14 @ 23:43:07
Postat av: J

Tack :) Såklart, är inne i en görmassvis medonödigajulkortsomjagändåkommerattglömmaattgebortperiod! Du får påminna mig om att faktiskt ge det till dig

2010-12-15 @ 20:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0