Situation dirty dirty

På jobbet...

Dagisbarn, 3 år:
"Titta vilken fin teckning jag har gjort, visst ser det ut som glassar?!"


Njaaaa. Vet inte vad ni tycker men jag tycker iaf att det föreställer något helt annat...


Samtidigt som detta sker hör jag ett annat barn sjunga:  

"Santa Lucia, ge mig en tia.
Tian var rutten. Dra mig i tutteeeen"

Ungen fortsätter sedan med en egenkomponerad visa:

"Min snippa den är bra, gör alltid som den ska.
Tack för att du finns, ge mig en prins."


Vad har hänt med dagens barn??


Avslutar med denna fina teckning bara för att skryta lite över mina painting skills!!



Varför fick jag bara G i bild????
/Jossan

Kommentarer
Postat av: helle

hahahah

2010-12-01 @ 16:59:30
Postat av: Julia

Hahaha, får se om mina barn är likadana imorgon!

2010-12-01 @ 22:56:47
Postat av: Lulu

Hahaha bäst!

Du lät dem inte ta hem teckningarna va då kommer inte dom manliga fröknarna bli så populära hos föräldrarna ;)

2010-12-03 @ 00:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0