Nödvändiga fiender

What happened to MSN??? Seriöst. Varför använder ingen sig av älskade msn längre? Jag älskar fortfarande msn, varför kan ingen annan känna samma love?? Det är liksom ingen vits med att själv logga in på msn när alla andra anser sig för tuffa för att hänga där.

MSN var bäst. Smidigt och bra. Och väldigt nödvändigt, tänker främst på mina livsavgörande msn-enemies. Jag hade två stycken. En före detta lågstadieklassis och en före detta gotlandskompis. Vi hade en perfekt fienderelation. Så fort jag blev sur och ville avreagera mig loggade jag in på msn och startade ett ordkrig med någon utav dessa två. Bästa ordbajsningarna någonsin. Lite för mycket driv, och aningen för mycket skit men herregud vad underhållande detta var. Är helt övertygad om att mina enemies kände samma sak. Vi kunde sitta i flera timmar och bara kasta skit. Faktum är att jag egentligen tror att vi tyckte om varandra lite, just för att vi gav varandra möjligheten att be haters sometimes.
/Julia

Kommentarer
Postat av: malle, er enda bloggläsare



JULIAS CYKEL HAR BARA 3 VÄXLAR!! Är det denne du menar?

2010-12-05 @ 01:02:18
Postat av: killforthethrill

Nej!! Haha, berättar sen..

2010-12-05 @ 10:28:36
URL: http://killforthethrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0