Min mugg är borta!

Min nya témugg är borta, den måste ha blivit...


STULEN!!!

Jag är mycket upprörd.

Jag måste ha chaité nu.

Vet inte vad jag ska ta mig till!!!!

GOOD TEA
Champagnesmak!
Chai!!
Gotländsk sommarblanding
Höstglöd
Med mera, men dessa är verkligen top class, riktigt royale!! Så Jävla Mycket Kungafamiljen. Räkna bort kungen dock. Räkna iaf bort hans fruktansvärda tal, speciellt hans tal på engelska(?). JESUS alltså!!!! Varför säger man egentligen Jesus när något är...upprörande? Kanske för att hela gudsgrejen är väldigt debatterad, "Jesus" har liksom blivit ett uttryck för förvirring och upprörda känslor.

BAD TEA
Earl Grå
Vissa rooibos som smakar som hostmedicin
Citronsmak = diskmedel!
Alldeles för söta smaker
Silverté a la Sandor/Ida

Kommer snart med mer inlägg om té, måste fortsätta med mitt liv först bara!!

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0