Måste boka en resa!!!

Idag när vi var ute på jobbet freakade jag ur totalt. Jag kastade mig ner från höga höjder, gjorde volter, rullade ned för backar, hoppade från gungande gungor med meera. Kände mig nästan som en stuntman och fyfan vad roligt det var. Ibland älskar jag verkligen snön!!

Allt detta fick mig att tänka tillbaka till Alpe d'Huez. Jag vill dit nuuuu! Jag vill åka galna offpister, sola på 3000 meters höjd (med svart på en kvart), glida runt i färgglada skidkläder, hänga med coola proffs och spåra järnet 24/7.

 

Jag bara måste åka tillbaka!! Vilka följer med??






Extremt ocharmiga bilder but frankly my dear, I don't give a damn. /Jossan


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vill!!!!!!!!!!!!!Om jag vinner pengar!

2010-12-21 @ 00:31:53
Postat av: Andrew

ÄLSKAAAAAA!!!!!!

2010-12-23 @ 00:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0