Jag ska mörda Oliveeeeej

Alla mina vänner (så gott som) har övergett mig, de pluggar i en annan stad eller är ute och reser. Jag anser inte att jag tagit det hela särskilt hårt men nattens mardrömmar visade på något annat? Jag drömde att Amanda skulle lämna mig för Bangkok (vilket hon redan har gjort!) och att jag var så förfärad över detta att jag när vi skulle säga farväl grät som en femåring och panikslaget greppade tag om hennes ben i något som liknande ett ganska brutalt, nervöst sammanbrott.

Nattens hemskaste dröm var dock den om Jossan och reptilerna. Jag drömde att Jossan hade skaffat ett nytt husdjur, en grotesk, jävla jätteödla som hon kom att älska över allt annat på jorden. Hon hade döpt den illaluktande, gigantiska, superaggressiva, ödleliknande skapelsen till Oliver.

Jossan satt fridfullt och klappade odjuret på huvudet och sken av nyfunnen glädje.
- Åååh, lille Oliveeeej, lille gubben, vaah duuh eeh sööt!!
- Gulliiiigulligullll, Olivveeej!!
- Oliiiveeej, kom till husseee nuuu, lsklingeen!!!
AND SO ON....

Drömmen slutade med att Jossan berättade att hon hade kommit på meningen med livet. Hennes mening med livet var att rädda världens alla reptiler från utrotning! Hon kunde inte åka med mig till Asien, absolut inte! Hon måste rädda alla Oliveeejs vänner! Jossan var den kallade, hennes existens enda syfte var att rädda reptilerna!!!

I drömmen planerade jag att mörda Oliver.

Den djäveln.

Annars då? Jag är ledig några dagar från och med imorgon. Jag vill göra en minitripp. Satt och pratade med några kursare idag på hemresan. En av dem skulle till Berlin. Blev taggad på att åka även jag. Lärde känna en tjej i Aussie som jag kan bo hos i Berlin. Som vi kan bo hos båda två, JOSSAN!!Följ med mig! Dumpa Oliveeeej och låt oss vara spontana!!!

Måste säga att jag HATAR JÄVLA SL. SL BRINGAR FRAM MINA VÄRSTA AGGRESSIONER. Jag ville bara sparka sönder hela Sollentuna station this bloody morning. Tåget var 40 minuter försenat och när det äntligen rullade iväg från perrongen uppstod genast flertalet signalfel. LIKADANT VAR DET IGÅR. Träffade som tur var Sandra på stationen så vi kunde vara arga tillsammans. Ägnade tiden åt att försöka fota helvetet på jorden med mobilen.

Hehehehehe 

Lyckades endast åstadkomma en suddig bild på en morgonglad tjej! Jag gillade inte henne. Varför ser du så sur ut? 1. DU KOM PÅ TÅGET (inte jag då det var smockfullt av morgonarga,frukosthetsätande passagerare) 2. DU FICK DESSUTOM SITTA NER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BE FUCKING HAPPY!!!!!

PS: Jag vill ha en snygg mössa, vad heter de där snygga päls?mössorna som folk går runt med? Jag har en som påminner om denna till modellen, fast min köpte jag som driv i Alperna och det ser mest ut som en peruk. Kan alltså inte ha denna bland folk. Precis som med mina wesc-lurar, dessa ser man inte mig i bland folk. Det ser liksom lite för konstigt ut.

Hehehehehehe, kanske borde satsa på en ny frisyr i denna stajl...


Jag hugger hellre av mig en fingret (det finns ju proteser numera?)

Varför står det att jag skrev detta inlägg halv åtta imorse? Jag skriver det ju nu (evening)!!! Fast jag skrev faktiskt första meningen halv åtta imorse, lät det hamna i utkast, sprang till tåget och fortsatte nu. Irriterande. Åh, nu blir jag ju arg igen!!!

/JULIA



Kommentarer
Postat av: J

Hahahaa Julia!! Drömmer också helt sjuka drömmar nu. Alltid om våran asienresa. Att vi missar flyget eller att vi glömmer att packa och så...

2010-12-07 @ 22:55:39
Postat av: killforthethrill

Jossan!!! Lova att dissa Oliver!!! I hate him

2010-12-08 @ 08:17:26
URL: http://killforthethrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0