Ja e en gla tant ida, snyggisdagen 2010

I have my good days, you know.


Sitter här och väntar på att min privata chafför ska komma och hämta upp min förtappade natursjäl. Det är dags att delta i den juliga svennetraditionen! Det är alltså dags att överkonsumera allt som går att överkonsumera!! Detta ska självklart ske i ett av landets svettiga köpcentrum. Jajaa, jag är glad så länge ingen råkar tala om isterband i min närhet. Om detta skulle ske så blir jag dock räddad av samtliga centrums strategiskt utplacerade papperskorgar (som spypåsar på flyg).

Idag har jag åstadkommit stora ting! Jag har suttit på en 2 timmar lång föreläsning utan att nicka till. Jag har istället antecknat frenetiskt!! Sedan har jag entrat hemmet och gjort en film om mig själv som handlar om att jag dricker té och inte vill städa. Detta är konst, mina vänner (eller snarare ni två läsare som har hittat hit tack vare vårt maniska kommenterande på Animissens blogg). Om ni två skulle vara intresserade av att lära er hur man gör en sådan fantastisk, intelligent och banbrytande film, kontakta mig. PROFFSET själv.

Om jag överlever överkonsumtionen så ska jag ikväll ut och springa tills benen faller av. Det känns bra!

TOP CLASS!

Juste! Jag planerar min produktionsuppgift! Fick ett bra tips idag. Jag ska kanske försöka ta över en annan persons blogg! Detta genom att skriva ett eget, aslångt, totalt meningslöst blogginlägg i kommentarsfältet på den utvalde bloggarens samtliga blogginlägg. Tycker att detta verkar vara ett bra tips. Kommer ju säkert att fungera. Fick en varning dock, enligt källan är det ganska troligt att bloggaren får så pass mycket damp att man i slutänden blir polisanmäld. TOPP! Har alltid velat prova på fängelselivet. Då får jag även möjlighet att analysera fängelsevärlden i min uppgift. MVG på detta.

PS: Tyvärr så fungerar det inte att lägga upp den banbrytande filmen här! Jag ser detta som ett djupt nederlag i min karriär. Det känns som att jag har kört fast totalt. Och denna fastkörning kommer att generera i en brutal stress som kommer att få mig att gå in i väggen. Jag måste alltså åka till en fridfull plats redan nu för att vila upp mig. Jag hoppas verkligen att jag ska hitta gnistan till att fortsätta!!! Jag ska inte göra er besvikna! I will be back to attack!!

THEY TRIED TO MAKE ME GO 2 REHAB BUT I SAD NO NO NO...

Det är svårt att vara konstnär i dagens samhälle.

Min natursjäl behöver frid. Och 5 vattenmeloner om dagen.

Den behöver en pool och en betjänt också.

/JULIA (J-daawg) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0