♥ is

Blääääää! Jag mår illa. Det går magsjuka på mitt jobb. Jag dör om jag är smittad. Magsjuka är seriöst det värsta jag vet...

Är dessutom helt slutkörd.  Alla fröknar har bestämt sig för att bli sjuka samtidigt så det är kaos på jobbet. Jag får jobba mer än någonsin. Idag blev det mer jobb än vad min kropp klarar av så när jag kom hem blev det en powernap på 4 timmar. (!!) I’m still tired. Sjukt.

 

Körde förresten på en fröken idag med bilen. Kylans fel faktiskt. När jag skulle åka hem var rutorna helt genomisade både utanpå, emellan och inuti. Gick inte att skrapa. När jag suttit med motorn på i 10 minuter och fortfarande inte såg ett skit gav jag upp och körde ändå. Såg visst inte att det kom en fröken gående bakom mig. Jaja hon klarade sig fint. Tur att det inte var ett barn iaf.

/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0