I like to be gone most of the time and you like to be home most of the time. If I stay in one place I lose my mind, I'm a pretty impossible lady to be with

Önskar att mamma kunde sluta spamma min inkorg med skit. Tycker synd om hennes omgivning. Dagligen skickar hon ut småskumma mejl till samtliga i kontaktboken. Familj, vänner, KOLLEGOR (undrar vad de tänker). Idag såg mailet ut såhär:


Skulle bara kolla.....


 

 

Hej, jag kände för att nosa rätt på nåt, så jag bestämde mig för

att titta in hos dig och se om du sitter vid din dator och om du har det bra.

Japp, där sitter du! Du ser strålande ut! Ha en bra dag ! 


Hahahaha, varenda jävla dag. Gotta love her!
/JULIA


Kommentarer
Postat av: elsa

haha, en sån fick jag av min mamma också! dör lite

2010-12-10 @ 10:24:32
Postat av: Julia

Hahah, det är väl något som 50+ sysslar med! Saknar dig Elsa!

2010-12-10 @ 14:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0