I don't sleep enough because I stay up late for no reason

Förstår inte riktigt vad jag håller på med. Varje dag tror jag att jag ska kolavippen bara för att jag är så utmattad.  Ändå går jag aldrig och lägger mig i normal tid.

 

Så fort klockan börjar närma sig midnatt blir plötsligt alla tråkiga saker väldigt spännande att göra. Jag kan t.ex. stå och borsta håret i två timmar, läsa okända fjortisbloggar eller bara sitta och stalka massa random människor på Facebook. Det känns som om jag är liten igen och gör allt för att slippa gå och lägga mig.

 

WHYYY?? Jag måste söka hjälp, 3 timmar sömn per natt fungerar inte längre.

 

 

 

Någon som vill bjussa på lite sömnpiller?

/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0